Nyheder fra Strandvejskvarteret

23. februar 2017

Vi fejrer Niels W. Gades 200 års dag på lørdag kl. 14:00

Vær med til at fejre Niels W. Gades 200 års dag. For at kunne fejre det indendøre med flygel, orgel, god akustik og plads til os alle, fejrer vi Gade på lørdag den 25. februar kl. 14:00 - 16:00 med musik og fællesspisning i Sions Kirke på Østerbrogade 192. Arrangeres af Knud Palsbro. Se detaljerne her.

Fastelavn søndag 26. februar kl 14:00

Vi starter i Berggreensgade ved Weysesgade og synger os gennem kvarteret.
Der vil være tøndeslagning i aldersgrupperne 0-2 år, 3-5 år, 6-9 år og 10+.
Se detaljerne på hjemmeside eller følg i vores Facebook-gruppe.

Generalforsamling tirsdag den 28. februar

Generalforsamlingen den 28. februar 2017 kl. 19.30 på Svanemøllens kaserne.
Sørg for en høj stemmeprocent, enten ved at møde op eller ved at afgive fuldmagt til en anden deltager. En fuldmagt er bare et stykke papir, hvor du skriver, at han må stemme for dig, dato og underskrift. En fremmødt husejer kan maksimalt repræsentere to fuldmagter.
Der er flere poster til bestyrelsen på valg, så puf til en egnet person.
Se detaljerne for GF her.

TV-antenne gruppe

Der skal nedsættes en gruppe, som kan analysere vores fremtidige løsning til at se TV og høre radio. To-tre personer har allerede udtrykt interesse for at bidrage. Men flere vil være bedre.
Kyndige beboere må hjælpe bestyrelsen med at etablere et godt beslutningsgrundlag i løbet af sommeren. Se mere her

Webadministratorens politik og årsberetning

Webmasteren tilstræber at følge en politik for hjemmesiden som vores lokale medie ved at satse på information, beslutningsgrundlag, demokrati og funktion som uafhængig presse. Se detaljerne i web-årsberetningen for 2016.

Kvarterets informationskilder

Hjemmesiden (Websitet): www.strandvejskvarteret.dk

Nyhedsbreve: www.strandvejskvarteret.dk/tilmeld/

Facebook-gruppen: Du kan linke dertil via menuen til venstre på hjemmesiden

Kilden: www.strandvejskvarteret.dk/258/ (næste deadline 5. marts 2017)

Kalender med arrangementer: www.strandvejskvarteret.dk/201/.

Du modtager denne mail, fordi du har tilmeldt dig Strandvejskvarterets nyhedsbrev. Hvis du ønsker at framelde dig, så gå til www.strandvejskvarteret.dk/tilmeld/. Vælg "...ændre din profil..." og oplys derefter den email-adresse, som skal frameldes.

Mange hilsner, Søren Borch, Webadministrator på www.strandvejskvarteret.dk