Til forsiden af strandvejskvarteret
 
 
 
03.01.16 13:44 Alder: 4 år

Lejlighed søges 1-2 år

Af: Jørgen Liisberg, Sætting Strandvej 5, 5700 Svendborg

Vi er et stille og roligt ægtepar bosiddende i Svendborg, men den ene part har arbejde på Østerbro.

Vi søger tag over hovedet i hverdagen og nogle weekender, da vi indtil videre vil være en del i Svendborg, men på sigt har planer om at sælge og flytte permanent til København, da vores 2 drenge bor på Østerbro.

Lidt om os selv..... Vi har bygget 3 spændende huse gennem tiden i Svendborg så hænderne er skruet godt på og vi er ikke bange for at deltage i lidt praktisk om nødvendigt. Vi er derfor meget kreative, udadvendte og ordentlige mennesker.

Kan overtage lejemålet stort set med det samme.

Håber at høre fra dig/jer snarest.

 

Med venlig hilsen

 

Annette og Jørgen Liisberg

Mobil 23404748 eller 21737888


Kommentarer

Viser resultaterne 1 til 50 af 408
Søren Borch Bgg50

Hjemmeside@strandvejskvarteret.dk

 
Saturday, 11-05-19 19:24
Kære Mette
Se vejledning ovenfor til DIY.
Mvh Søren, webadm.

Mette Kamp Kuhlausgade 1

mettekamp@hotmail.com

 
Wednesday, 08-05-19 10:57
Jeg vil gerne modtage jeres nyhedsmails.
Mange hilsner
Mette

Ann-Louise Hornemansgade 8,1

lmadvig@hotmail.com

 
Wednesday, 24-04-19 22:06
Vi har ikke modtaget noget i Hornemansgade 8

Renato Ronco Heisesgade 30

rntronco@gmail.com

 
Thursday, 18-04-19 10:58
Jeg advarede allerede i 2017 om Halloween arrangementet i kvarteret på Facebook-gruppen. Reaktionerne startede en diskussion om dette emne, hvor jeg argumenterede for det kontroversielle i at holde dette arrangement for kvarterets børn, præsenteret som en sjov, spændende og uhyggelig fest, sådan som arrangørerne gør det til, medens den fejres i dag som en de største satanistiske fester. Derved burde foreningen, efter min mening, ikke tillade dette arrangementet i kvarterets navn. Nu, op til påske 2019, efter en lang og bitter diskussion på Facebook-gruppen er jeg blevet “pillet ud” af gruppen efter mit sidste indslag om forskellen mellem den kristne Påske og Halloween. Dermed er fronterne blevet trukket klart op.

Einar Steffensen Berggreensgade 2

charlein2@gmail.com

 
Thursday, 11-04-19 10:34
Hvid Magnoliabusk 2 meter,-sælges for kr.400 (kr.700 på planteskoler)

Søren Borch Bgg50

soren.borch@gmail.com

 
Tuesday, 19-03-19 15:13
Linje 12 i Kildevældsgade. Tak for din information, Annette.

annette damm kildevældsgade, 4

damm.annette@gmail.com

 
Monday, 18-03-19 20:09
Linie 4A erstattes i vores kvarter af linie 12 som kommer til at køre fra Svanemøllen St gennem Kildevældsgade til Nørrebro St og videre til Islev. Der bliver væsentlig færre afgange i forhold til nu - 4 afgange i timen.

Maria Grønlykke Berggreensgade 14

mariagronlykke@mail.dk

 
Thursday, 28-02-19 00:30
Og nu skulle jeg hilse fra formand Ditte og sige tak for blomster & chokolader : )
Mvh Maria G

Jan Væver Kildevældsgade 13

jan.vaever@gmail.com

 
Wednesday, 20-02-19 15:28
Hej Søren,
God research og info.

jørgen fris frederiksen kildevældsgade 9

joergenff@gmail.com

 
Monday, 18-02-19 14:13
en rigtig god redegørelse for forståelsen af lokalplanen og vores Facaderegulativer.

Søren Borch Bgg 50

borch2009@gmail.com

 
Monday, 18-02-19 13:15
Facaderegulativ? GF 5d, 5e, 5f:
Skal Facaderegulativet fjernes, nedtones, ændres eller håndteres anderledes?
Hvad er forskellen på Facaderegulativet og Lokalplanen?
Hvilken juridisk status har foreningens Facaderegulativ, og hvad er historien bag det?
Tre forslag til generalforsamlingen den 26/2 handler om netop dette regulativ.
Vi har derfor udredt emnet med henblik på, at alle på Generalforsamlingen har en fælles opfattelse af udgangspunktet, når der skal tages stilling til forslagene.
Mange hilsner, Lise Fogh og Søren Borch, Bgg 50.
Se: www.strandvejskvarteret.dk/no_cache/nyhed/article/1710/20/ eller 'Dit hus' > 'Regulativer' >'Facaderegulativ, servitut, lokalplan, håndbog. Forskelle og baggrundshistorie'.

Søren Borch Bgg 50

borch2009@gmail.com

 
Thursday, 14-02-19 13:27
Deleordning for affald (punkt 5a):
Denne sag er debatteret ganske grundigt på Orienteringsmødet med Affaldsgruppen om alternative delingsordninger den 9. jan. i år.

Det vedrører GF-punktet: '5a. Forslag om etablering af deleordning inden for affald'.

Se mere på hjemmesiden under 'Din forening' > 'Affaldsgruppen', hvor der bl.a. er en række debatindlæg af relevans for GF under artiklen "Indkaldelse til orienteringsmøde fra Affaldsgruppen om alternative delingsordninger 9.jan."

Man kan finde mere om vores aktuelle affaldsordning via 'Dit kvarter' > 'Af fald og Skrald'.

Søren Borch Bgg 50

borch2009@gmail.com

 
Wednesday, 13-02-19 22:08
Nyt navn = Komponistkvarteret?

Man kan sige meget for og imod at ændre foreningens navn.
Forslaget er punkt 5g på generalforsamlingens dagsorden.

Her er nogle eksempler i tilfældig rækkefølge:
- Nyt navn kræver en vedtægtsændring.
- Vi har reelt navnet Komponistkvarteret som 'alias'.
- Navnet Komponistkvarteret kan give anledning til forveksling med kvarteret omkring Mozarts Plads i Sydhavnen, hvor der er masser af gader med (udenlandske) komponistnavne, og med Haveforeningen Komponistbyen.
- I vores logo står der ikke Strandvejskvarteret, men dog 'Parti fra Strandvejen'.
- Vi har heddet Strandvejskvarteret siden starten for mere end 100 år siden.
- Det er vildledende med navnet Strandvejskvarteret nu om dage, hvor Strandvejen først starter på den anden side af jernbanen.
- Vi ejer allerede domænenavnet Komponistkvarteret.dk på internettet, og det er sat til at linke direkte til www.strandvejskvarteret.dk.
- Hjemmesiden er programmeret, så man også kommer dertil, hvis man googler Strandvejskvarteret, Komponistkvarteret, Svanemøllekvarteret eller Kildevældskvarteret.
- Forslaget om Komponistkvarteret var oppe, og blev afvist, på en GF for måske 20 år siden.
- Flere ejendomsmæglere bruger navnet Komponistkvarteret i deres salgsannoncer.
- Bogen 'Et lille hus i byen' om Københavns byggeforeningshuse kalder os Komponistkvarteret.
- På www.kbhbilleder.dk viser søgeordet Komponistkvarteret til gadebilleder fra området omkring Mozarts Plads, mens søgeordet Strandvejskvarteret giver nul hits.
- På www.danbolig.dk betegner Kildevældskvarteret et større område inklusiv Skt. Kjeldskvarteret, men eksklusiv vores kvarter. Samtidig betegner Svanemøllekvarteret området fra Strandboulevarden og nordpå, inklusiv Ryvangskvarteret og vores kvarter.
- På Wikipedia står der 'Strandvejskvarteret (også kaldet Komponistkvarteret og Komponistbyen)…' (13/2-2019)
- Visse andre steder omtales vores kvarter også som Komponistbyen.
- Navnet Strandvejskvarteret indgår allerede i håndbogen, regulativer, servitutter, lokalplan, bladet Kilden, vores hjemmeside.
- Københavns kommune kalder os for Kildevældskvarteret i en publikation fra 2014 om 'Værdifulde kulturmiljøer i København'.

Ak ja, der er ingen indlysende rigtig beslutning. Tænk selv over det, og diskutér det med naboen inden generalforsamlingen.

nick berggreensgade 34

nickoregan69@gmail.com

 
Saturday, 09-02-19 16:36
Hi

in would like to do some renovations at our townhouse on Berggreensgade 34, 2100:

1. Put a laundry sink in the basesment.
2. Convert a toilet and sink on the 1st floor to a toilet, sink and shower
3. close off a section of an open plan area of the first floor into a room (two drywall walls and a door)
4. renovate a bathroom (sink, shower, toilet cupboards and tiles) on the second floor

could we set a time to meet and discuss the work?

thanks, Nick - tel: 30177530, email nickoregan69@gmail.com

Søren Borch Webadmin.

hjemmeside@strandvejskvarteret.dk

 
Friday, 25-01-19 15:08
Se de mange typer affaldsbeholdere i en artikel under 'Dit kvarter' > 'Affald og skrald'.

Søren Borch Bgg 50

borch2009@gmail.com

 
Thursday, 10-01-19 10:53
Affaldsløsning B, den fleksible, er nu min foretrukne løsning.
Jeg deltog i det rigtigt gode orienteringsmøde med Affaldsgruppen og kommunens repræsentant 9/1-2019.
Og jeg går varmt ind for affaldssortering og for deleordninger.
Jeg har tidligere støttet en meget frivillig ordning; men efter at have hørt argumenter for og imod går jeg nu ind for arbejdsgruppens fleksible forslag B.
Dels fordi kommunens regler slet ikke tillader deleordninger for andet end bio-beholdere, hvorfor vi skal glæde os over alligevel at få lov til at dele gennem noget, som kommunen kan acceptere som en forsøgsordning. Dels fordi denne løsning reelt giver ganske megen frihed.

Søren Borch Bgg 50

borch2009@gmail.com

 
Thursday, 10-01-19 10:49
Faser for affaldsordninger:
Jeg tænker, at vi kan se fremtiden for udvikling af delingsordninger for affald således:
• Fase 1, som nu: Vi skal have Rest og Papir. Metal/Plast er for så vidt obligatorisk, men er endnu ikke rullet ud hos alle. De andre er frivillige. Man kan dele bio-beholdere, men ikke de andre beholdere.
• Fase 2, efter generalforsamling: Hvis vi beslutter A eller B, så kan vi dele papir, plast/metal, bio, men ikke rest. Plast og metal rulles ud, og man frit kan vælge kombinerede Plast/Metal beholdere eller rene Plastbeholdere. Bio er frivillig.
• Fase 3, om 1-2 år: Bio-beholder bliver obligatorisk, men kan stadig deles. Mindre rød kasse, 40 liter, til farligt affald bliver obligatorisk; men den forventes ikke at stå i forhaven.
• Fase 4, om måske 4 år?: Pap bliver måske også obligatorisk.

Hverken kommunen eller Affaldsgruppen har eksplicit nævnt denne faseopdeling, men jeg tror, at den kan være nyttig at tænke i.

Søren Borch Bgg 50

borch@gmail.com

 
Thursday, 20-12-18 11:03
Helt fri deleordning er måske det bedste. Model C?

Affaldsgruppen foreslår:
- Model A: Fælles løsning med obligatorisk deling.
- Model B: Halvfrivillig deleordning.
Jeg foreslår, at vi tilføjer:
- Model C: Frivillig deleordning, hvor enhver kan vælge at dele lidt eller meget med hvem de vil.
Og så selvfølgelig:
- Model D: Ingen deling, nemlig den hvor vi slet ikke deler, men alle hver især har samtlige obligatoriske spande. Det er 'default-løsningen'.

Jeg tror nemlig:
- Beboerne kan bedre lide frivillighed.
- Vi skal tage højde for, at der i fremtiden nok kommer 4 eller 5 obligatoriske spande, og ikke kun de nu 3 stykker.
- Skraldemændene kan i praksis sagtens leve med frivillighedens anarkistiske tilstande.
- Kommunens administration og IT-systemer kan nok håndtere det, og ellers bør de nok udvikles til at håndtere det aht. fremtiden.

Se i øvrigt artiklen 'Åbent brev: Affaldssortering og nabodeling' (under 'Din forening' > 'Affaldsgruppen'), hvor disse fire alternativer er uddybet. (NB: De er dog dér desværre nummereret anderledes.)

Søren Borch Bgg 50

borch2009@gmail.com

 
Thursday, 20-12-18 11:01
3, 4 eller 5 obligatoriske spande?
Hvordan er udsigterne til, at vi ikke kun har rest-, papir- og metal/plastspande som obligatoriske?

Jeg hørte på et tidspunkt, at vi inden for 1-2 år også får obligatoriske spande til sortering af bio og pap.

Kan Affaldsgruppen oplyse, hvordan udsigterne er på dette felt?

Søren Borch Bgg 50

borch2009@gmail.com

 
Thursday, 20-12-18 10:33
Skraldemændene tager normalt, hvad der står af spande.

Jeg har lige talt ude på gaden med en skraldemand, der tømte biospandene.
Han oplyste, at han som skraldemand er opmærksom på, om han får alle spande med.

De har en liste i bilen over husene, så de ved, hvor de i hvert fald skal lede efter en spand.
Og hvor de eventuelt skal bruge en nøgle for at komme ind i gården ifm. visse hjørnehuse.

I praksis - i vores kvarter - tager de dog bare alle synlige spande, og hopper huse over, hvis de ikke kan finde en spand (evt. med en nøgle).

Han oplyste, at hver enkelt husstand selv kan vælge serviceleverandør. Han vidste dog ikke, om det også gælder i vores kvarter, men det gør det i andre kvarterer.
Så han skal i teorien tjekke med listen i bilen, om huset er tilmeldt, førend han tager en spand, men det tjekker han ikke i praksis i vores kvarter.

Min konklusion er altså, at i praksis betyder det ikke noget for skraldemændene, hvordan eller hvor meget, vi deler spande med hinanden.
Det vil derfor nok være umagen værd, om Affaldsgruppen interviewer mere end min ene skraldemand for at afklare, om vores fremtidige delordning skal indrettes efter skraldemændenes arbejdsforhold, eller om dette kun er et teoretisk hensyn.

Vores fremtidige deleordning kan blive mere fleksibel, hvis vi ikke pålægger os selv eventuelt unødige begrænsninger.

Lisbeth Thorup Strandvejskvarteret

lsbth.th@gmail.com

 
Monday, 17-12-18 13:52
Sådan løser de skrald-sorteringen nede ved søerne.


Vh. Lisbeth Thorup

Søren Borch Bgg 50

hjemmeside@strandvejskvarteret.dk

 
Monday, 10-12-18 19:55
Kommunen er positiv.
Christianshavn har fået en skræddersyet ordning for aflevering af sorteret affald.
I kommunens husstandsomdelte orientering "Affald Kbh", som jeg modtog 10/12-2018, er der på side to et eksempel på, hvordan kommunen er positiv og fleksibel med affaldssortering i byrummet, dér hvor der ikke er plads nok.
Vores Affaldsgruppe har også mødt en positiv kommune.
Så det tegner jo alt i alt godt for, at vi ender med en udmærket løsning.

Søren Borch Tidl. Energigruppen

borch2009@gmail.com

 
Saturday, 10-11-18 20:37
Hulmure, det lyder ikke overbevisende.
Det har vi slet ikke i vores huse.

Mads Weysesgade 15

mbp@danaplus.dk

 
Friday, 09-11-18 11:01
Skabene stilles nu frem i legeområdet ud for W15. Kan afhentes gratis eller måske ved at stille lidt rødvin.

Peter A Kildevældsgade - 2100 København Ø

knhandel@gmail.com

 
Thursday, 08-11-18 14:08
hov linket er: www.dansk-efterisolering.dk/termografi/

Mia Jensen Ligustervænget 1

knhandel@gmail.com

 
Thursday, 08-11-18 13:37
man kunne også kontakte en energivejleder fra https://dansk-efterisolering.dk/

det er vist gratis?

fin egenfeldt niels w. gades gade 31

finegenfeldt@mail.dk

 
Wednesday, 10-10-18 10:01
Forbrug/overforbrug hænger sammen med affalds mængder og affalds sammensætning. Der er bred enighed om at den vækst og det forbrug der giver materielt affald skal vendes til negativ vækst og mindre forbrug, altså til et fald og den vækst der ikke giver materielt affald altså vækst i værdi og kvalitet skal øges. Hvis vi skaber mulighed for at vi kan komme af med stigende mængder af alle typer af affald går vi en en forkert retning. Jeg foreslår derfor:
Maximalt een affalds box pr. hustand, der skal opbevares indenfor husets egne arealer. Opfordring til nabosamarbejde om affaldsbeholder diversitet. Fx bio., papir, plast, pap og div. begyndende med bio i nr. 1, papir i nr 3 og så videre. Det samme gentages på den anden side af vejen.
Det affald der ikke kan rummes i ordningen må beboerne selv bringe hen på genbrugspladsen og ind til da opbevare indenfor egne rammer.

Vi kan evt. opfinde et ordning fx et hvidt flag på beholdere, som ikke er fulde og et rødt på fulde beholdere så alle kan fordele affald så tæt som muligt på sig selv.

For at nedbringe den overflødige og tåbelige mængde af affald foreslår jeg at vi pakker vores varer ud i butikkerne og efterlader emballagen der. MVH Fin

Berend Christian WG 17

Berendlundchristian@gmail.com

 
Tuesday, 02-10-18 20:28
Først og fremmest er det super godt, at der ikke er givet op. 1350 affaldscontainere i et bevaringsværdigt kvarter som vores, vil være en arkitektonisk skændsel. Jeg synes stadig nedgravning er den mest attraktive løsning. Spørgsmålet bør udelukkende handle om placering, omkostningen og den tekniske løsning (udseende, adgang, renholdelse).

Søren Borch Hjemmesiden, Bgg50

hjemmeside@strandvejskvarteret.dk

 
Tuesday, 19-06-18 13:11
Jubilæumsforslag om Arbejdsgrupperne:
Hvad med et telt, hvor alle vores grupper igennem tiden præsenteres med opslag, personer og små foredrag?

Søren Borch Hjemmeside, Bgg50

hjemmeside@strandvejskvarteret.dk

 
Tuesday, 19-06-18 13:09
Forslag til Jubilæum-125 år, Loppemarked og Sommerfest.
- Jubilæum (historier fra kvarteret, komponisternes musik, vores egen forenings aktiviteter, nærsamfundet, byggeforeningen, osv)
- Loppemarked (legetøj, barnevogne, kaffe, osv)
- Sommerfest (morgenbadning, børneleg, dansemusik, osv)
Følg med på
hjemmesiden: http://www.strandvejskvarteret.dk/no_cache/nyhed/article/1645/20/ og i
Facebook-gruppen samt med
dine naboer.
Kom med ideer, og deltag i at realisere ideerne!

Bent Gimlinge. HC.Lumbyesgade 28

b@gimlinge,dk

 
Wednesday, 25-04-18 19:52
Jeg ønsker at forsætte med grundpakken
også efter 1. Maj.

Jakob Holmevangen

info@rejsespion.dk

 
Tuesday, 24-04-18 00:52
Hmmmm - måske er det lidt sent, men prøver alligevel. Er boligen stadig til leje, så kunne det måske være interessant.

Søger nemlig feriebolig i London for en kortere periode.

Søren Schultz Landskrg 36

soren@sorenschultz.dk

 
Monday, 26-03-18 10:51
Husejerforeningen opkræver nu grundpakke hos YouSee sammen med kontingentet for 2018.
Hvor længe skal vi 'klappe hesten' før den kan opsiges?
Mvh
Søren Schultz
administrator E/F Landskrg 36

Søren Borch Bgg 50

hjemmeside@strandvejskvarteret.dk

 
Sunday, 25-02-18 20:21
GF: Demokratisk debat.
Som forberedelse til generalforsamlingen gik jeg en tur på torvet og på Landskronagade for at vurdere, hvad jeg skal mene om forslagene 5B, 5C og 5D.
Det var nyttigt at bese gerningsstederne, inden jeg skal mene noget og stemme om det.
Jeg vil foreslå, at andre gør det samme.
Jeg lægger mine overvejelser her på hjemmesiden, men også på vores Facebook-gruppe.

Søren Borch Bgg 50

hjemmeside@strandvejskvarteret.dk

 
Sunday, 25-02-18 20:19
GF-forslag 5B: Træerne på torvet.
Forslaget går på, at vi betaler for at få lavet en tilstandsrapport og en handlingsplan for træerne.
Men i princippet er det jo kommunens opgave.
Hvis de svigter den opgave, kunne vi overveje at hjælpe eller presse på. Men indtil nu ser træerne da sunde ud, og kommunen har sidste år udskiftet to træer i Berggreensgade, som var lidt syge.
Så jeg synes, at vi i første omgang skal se tiden an.
Hvad synes du?
Hilsen fra Søren, Bgg50, webadministrator.

Søren Borch Bgg 50

hjemmeside@strandvejskvarteret.dk

 
Sunday, 25-02-18 20:18
GF-forslag 5C: Beplante hjørnerne på Landskronagade.
Der er chaussestensbelagte hjørner på den nordlige side af Landskronagade, dér hvor vores veje støder ud. Forslag 5C er, at vi skyder penge ind i at få disse hjørner beplantet.
Jeg stod og så ned ad gaden. Fortovet på vores side er kedeligt, selv om der dog er nogle beplantninger i folks ”forhaver”. På den modsatte side er der nogle træer. Høj beplantning ved hjørnerne vil nok genere bilisternes udsigt, beboernes lysindfald og de nedgravede rør og ledninger.
Jeg kom til den konklusion, at det er en god idé at beplante med fx lave, robuste buske. Den mere konkrete udformning skal vi overlade til fagfolk.
Hvad synes du?
Hilsen fra Søren, Bgg50, webadministrator.

Søren Borch Bgg 50

hjemmeside@strandvejskvarteret.dk

 
Sunday, 25-02-18 20:17
GF-forslag 5D: Lamper på torvet.
Forslaget er, at vi selv betaler for at forskønne torvet med 6 lamper i en oprindelig stil.
Jeg så på torvet fra flere vinkler.
Jeg synes, at torvet fremstår mere som en rundkørsel med et monument end som en plads, hvor man kan opholde sig.
Og jeg synes, at lamperne vil virke anakronistiske, da resten af området er belyst på mere moderne vis. Og så er det jo et ret dyrt forslag.
Jeg kunne se en idé med lamperne, hvis man samtidig ændrede pladsen, så den var mere egnet til ophold, og således at lamperne markerede et funktionelt område. Men det er jo et forslag, der ville kræve mere forarbejde, og som nok skal overvinde en del modstand.
Hvad synes du?
Hilsen fra Søren, Bgg50, webadministrator.

Søren Borch Bgg50

hjemmeside@strandvejskvarteret.dk

 
Saturday, 06-01-18 11:16
Nabohjælp: Hej Ane, jeg tænker, at du kun skal koble dig til folk, som du kender, og hvor du så kan få en emailadresse.
Vores Facebook-gruppe finder du via genvejene tv på vores hjemmeside samt ad alle de sædvanlige kanaler.

Ane Berggreensgade 13

Kontakt@anestenbak.dk

 
Friday, 05-01-18 17:45
Har lige tilmeldt mig, men kan ikke invitere naboer for jeg kender ikke e-mailadresser og kan ikke finde Facebook-grupppen, består den stadig?

Lone Nørmark NWGG 41

lono@lono.dk

 
Friday, 25-08-17 17:03
Tak for info!
Kunne bestyrelsen mon vriste en begrundelse ud af kommunen om hvorfor i alverden vi ikke må dele de kæmpestore plast/metalbeholdere?

Søren Webadmin Hjemmesiden

hjemmeside@strandvejskvarteret.dk

 
Friday, 25-08-17 14:16
Tusinde tak til Sune.
Jeg har rettet i selv artiklen.

Søren Borch Bgg 50

soren.borch@gmail.com

 
Friday, 25-08-17 13:41
Primo november 2017 kommer kommunen ud med omkring 400 plast/metal-beholdere til vores kvarter.
Måske bestyrelsen kunne hviske dem i ørerne, at de kan spare mindst halvdelen, hvis de åbner op for nabodeling af beholderne.
Måske primo september, når kommunen har fordøjet, hvad de senest her 25/8 har defineret som de kommende regler.

Søren Borch Bgg 50

soren.borch@gmail.com

 
Friday, 25-08-17 12:15
Når kommunen om et halvt års tid har fået erfaringer med deling af bio-, pap- og papir-beholdere, mon de så ikke også vil åbne op for deling af plast/metal- og restbeholdere?
Det vil være logisk for alle parter at give fuld adgang til deling af affaldsbeholdere.
Det bliver spændende at følge udviklingen.

Jana Winkler Ryesgade 104 A. 3, 3a.

jawinkl@gmail.com

 
Monday, 21-08-17 17:54
Hej. Jeg vil meget gerne tilmelde mig til jeres vinterbadning på svaneknoppen. Hvor kan jeg gøre det???

Pleas svar til mig, så jeg kan gleæder mig til vinter.

Jana Winkler
21.8. 2017

Merete Nwg 33

Mmo@dr.dk

 
Saturday, 12-08-17 14:17
Er der mon et pælebor i kælderen?

Atanas Weysesgade 25

atanas87@gmail.com

 
Monday, 07-08-17 23:05
Hey, My name is Atanas and my danish is not good enough to understand everything and google translate isnt helping as well as ive hoped.
Can you please tell me fast if I have to register somewhere in order to have the regular garbage, the metal/plastic and the paper containers. Those are the 3 i need in my yard.
Thank you for your help. Atanas

Tine Sølvgade 38

tine.guldbrandsen@gmail.com

 
Saturday, 15-07-17 21:33
Hej Antine,

Jeg faldt lige over dit opslag. Jeg har desværre ikke noget at bytte med, men jeg ville bare lige sige at hvis det lykkes dig at finde det du søger, er vi en lille børnefamilie, som er meget interesseret i at overtage dit lejemål. Hvis ikke ville det også være en kæmpe hjælp hvis du evt kunne dele oplysningsinformationer om udlejer.

På forhånd tak og god weekend!

Venlig hilsen
Tine

Søren NWGG 37

soerensr@hotmail.com

 
Monday, 12-06-17 19:51
Jeg kan ikke rigtigt finde ud af få sat mit anlæg i sommer "mode". Er der nogen, der kan hjælpe?

maria grønlykke

mariagronlykke@mail.dk

 
Monday, 22-05-17 00:13
Hej, Peter siger der findes klapstole man kan låne, kunne jeg få lov at se dem - hvor brede de er? Vi ville evt gerne låne nogle til mandag den 29. - mvh Maria Bg 14

Søren Webadmin Hjemmesiden

hjemmeside@strandvejskvarteret.dk

 
Tuesday, 28-03-17 15:53
Tusinde tak Jørgen.
God kommentar der på Facebook: https://www.facebook.com/groups/20474956824/10154315586861825/?comment_id=10154315687941825¬if_t=[..]

Skriv din kommentar

Kommentar *
Navn *
Adresse *
Email *
Udfyld disse *
 

 

2006 copyright strandvejskvarteret.dk Email: hjemmeside(at)strandvejskvarteret.dk